fredag 18 april 2008

Första fem


Första fem för i år. Oj så härligt. Efter ett halvår inne i svettiga friskislokaler (en smärre överdrift då jag tränar på johanneslust som har nya fräscha lokaler men ja.. =) ) så var det underbart att få komma ut i spåret på Bulltofta igen. Osäker på hur mycket jag egentligen skulle orka men det var inga problem alls. Flåset och orken var där och solen som sken på min nos och träden som stod i blom gav mig ännu mer kraft. Nästa gång siktar jag på 7.5km. Våren är här!
Tack Sofia för att du för nästan precis ett år sen tvingade på mig löparskorna och gav mig en knuff ut i spåren.
Ikväll blir det Shakespear med Cina! Har inte varit någon flitig teaterbesökare inte. I Höganäs beklagade jag mig över att det inte fanns något utbud och lovade mig själv att jag skulle gå på så många föreställningar, så många utställningar och annat spännande när jag väl kom till en stad med lite mer utbud. Ja nu bor jag i Malmö och utbudet kan man inte klaga på men hur många föreställningar och utställningar har jag besökt? =) Nu läser jag delkursen retorik och dramatik och har verkligen blivit inspirerad till att ta mig till Malmös scener och se vad de har att erbjuda.

2 kommentarer:

Elli sa...

Fina skor! de kommer passa bra bakom mina i spåret. moahhahaah ;) Imorrn blir d bastkjol. PUSS gonatt

Hanna sa...

Ja för jag får väl trycka på för att du ska orka;)

ja bastkjol; vakna nu!