fredag 16 maj 2008

En helg ombord...

Först "tack, men nej tack"

Sen: kontot vore oerhört tacksamt... lördag = slabb..

Så ikväll när alla kliver in i dimman så kliver jag ombord och sen kommer jag hem lagom till alla vaknar upp ur bakfylleångorna.

Tentaångesten är åter total, trodde vi skulle få skriva en hemtenta som delades ut igår, och min ångest lättade, en hemtenta vore så skönt just nu. Men sen fick jag beskedet, nej, tentan är endast för utbytesstudenter... dooh! Så nu blir det salstenta den 5 juni iaf, inte alls pepp! Men nästa vecka blir det seriöst plugg. Ska ta mig till biblioteket så att jag inte får för mig att städa i någon gammal låda eller dylikt som kan kännas väldigt nödvändigt just när kursböckerna ligger uppslagna på skrivbordet.
bild: jag, tomas och karin försöker se rederietseriösa ut... sommaren på Hucklet 2006

Inga kommentarer: