fredag 9 maj 2008

Flitig

nedvarvning... skriver några ord för att komma in i fredagssoftkänlsan.

Sista dagen för mamma på kontoret i Malmö... mm.. det känns lite sorgligt, det har varit väääldigt najs att ha henne i närheten så man har kunnat springa in och säga hej och fått sig en kram eller en lunch=). Det var även väldigt bra att han henne som länk mellan Malmö och Höganäs när man behövde det, många böcker har fått pendla med henne och det är jag oerhört tacksam för. Men det är även ledsamt eftersom jag vet hur bra hon trivts MEN nu siktar vi på nya utmaningar och nya vänskaper! "Sista lunchen med gänget" var iaf toppenfin, laxplanka, mm mm mm! Och den här gången orkade jag äta upp ALLT(vilket är mycket!), är väldigt nöjd med mig själv.

Imorgon blir det födelsedagsgrillkalas i solen! Har ilat runt på stan och inhandlat allt som behövs för imorgon ska det ordnas smarrig potatissallad, tårtor och såklart Sangria!


Jordgubbskrig på Möllan idag, "två askar 25kr!!" "två askar 20kr!" ropades ut högt över torget, men jag tackar, nu blir min tårta finfin, ååå jag älskar mitt malmö!

Inga kommentarer: