söndag 25 maj 2008

Hjälp!

Vaknar upp på sängen, jag skulle ju inte sova, jag skulle ju skriva mitt paper å plugga till tentan! Tittar mig omkring, meen? varför har jag flyttat TVen och ändrat omkring på skrivbordet? Måste ha gjort det i sömnen pga all stress just nu. Går och kissar, öppnar dörren till toaletten, what? varför är det mycket mörkare väggar?! stänger dörren. Försöker vakna till, jag stressyrar, Öppnar dörren igen, fortfarande mörkblåa väggar. Sätter mig ner på huk. Det här är inte bra. inte bra! Är jag i rätt lägenhet?! panik!

Vaknar, med magkatarr och tryck över käkarna. Välkomna till Hannas tentaångestvärld. Fyfarao!


Fast att jag inte mår så bra just nu så vill jag gratulera alla fina mammor! Å speciellt den bästaste å finaste: Mamma Ingegerd! puss

1 kommentar:

Elli sa...

Sov gott hännybänny! dröm FINA, lugna drömmar... ses på fredag. pusspusspuss