tisdag 27 maj 2008

låt mig vara!

Idag klarade jag det inte bara, idag var det den första dagen under min studietid på lärarutbildningen(3år!) som jag missade en förläsning.... Och det är de små djävlarna och deras knivars fel!

Mardrömmarna hade hemsökt mig även denna natt men jag kände mig ändå lite mer utvilad än förra natten. Gick in på toaletten. där blev jag kvar. Fosterställning på badrumsmattan.. de skar, hackade och slet i mina tarmar. Jag kravlade efter en stund ut, insåg att jag inte skulle kunna gå till skolan och ringde istället mammsi som körde ner till mig. En 24åring som ett hjälplöst litet barn igen.

Ringde även min kursledare. Hon visste allt om knivar i magen. Lugnade mig och skickade allt material jag behöver till den obligatoriska gruppdiskussionen med posten. Vilken ängel! Att missa skola ger så klart de små djävlarna i magen blodad tand. 1 -1.

Åhh vad jag önskar mig själv en riktigt god natt. Utan mardrömmar och knivar. Håll tummarna för mig.

Och visst vet vi vem häxan är....

2 kommentarer:

Elli sa...

snuttsoooo jag hoppas du sover gott och att du kontaktar magexperten. Djävlarna ska DÖ!!! Vi ses very soonish. då dricker vi te. pusspusspusspsuss

Anonym sa...

Låter som om jag ska komma och göra pannkakor till dig istället. Som är snälla mot din mage...
En stor kram från Carrocarola.